pondělí 26. ledna 2015

Žrádelníček - trochu jinak - všechno jde udělat zdravěji

Jídlo...
Kdo by ho nemiloval? Nedávno jsem četla, motto, citát - Na co myslíš, to ovládá tvůj život. No, tak úplně bych to o jídle netvrdila, že je to středobod mýho vesmíru, ale co by to bylo za ráno bez mý ovesný kašičky s proteinem?! To by bylo sakra blbý ráno :D

Zdroj zde

Jelikož jsem se, ale přestěhovala, začala dělat novej sport, mám dvě práce, pokračuju v denním studiu, něják vyplynulo ze situace, že jsem změnila i svoje stravování... Ne, necpu se rohlíkama s vlašákem a k tomu si vážně nedávám tatranku, ale tím stylem, že jím tak, jak mám hlad a co si budeme povídat, ale i jak stíhám...ne a není to výmluva, když pracujete v ambulanci, kde vám lidi choděj co půl hodinku a vy se jim v ní fakt věnujete, tak prostě nemůžu říct paní co je objednaná na půl 10, "Nezlobte se, ale já se teď musim najíst, už jsou to tři hodiny co jsem naposled jedla!", to by paní asi koukala a já bych už další den do práce nemusela chodit.

A jak je to s tím mým počítáním maker...nepočítám a zároveň jo, protože jím pořád stejně a můj mozek funguje jak kalorickytabulky...dejte mi potravinu, kterou jsem neviděla a já vám prostě řeknu složení B, S (c), T, vlákniny ... jo, jsem divná! Ale co se změnilo, občas si na snídani dám třeba i tu tmavou bagetu (jo, vim je obarvená karamelem :D a žitná taky rozhodně není) a k tomu třeba eidam a nějákej salám z jednoho luxusního řeznictví v Ostravě, promiň kašičko, ale takovej je život a já vim, že po tom neumřu a na břiše mi nevyskočí pneumatika...                                                                                                    
Moje nevzhledné snídaně se občas umoudří ....
Lívanečkuju po prvé - dýňové lívanečky!
Ozdobený dýňový lívaneček, no není nádhernej, není k sežrání?! :)
Kakaové muffiny z ovesných vloček a k tomu jogurtovo banánový dip s vanilkovým proteinem a slunečnicovými semínky
Moje ovesná s čoko-proteinem, skořicí a slunečnicovými semínky...jednou vypadala k světu, jinak obvykle vypadá jako by ji už někdo použil...

Obědy vypadají trochu líp...když to teda není můj eintopf :D 
Eintopf po prvé, ale říkejme tomu vznešeně Kuskuseneto - opečené tofu, kuskus, zelenina.
Zdravější verze smažáku s hranlokami - opečené hranolky na sucho ná pánvi a k tomu opečené tofu dochucené sojovkou a že by zelenina? 
Semolinové těstoviny a tofu-sýrovo-česneková omáčka - tofu, česnek, sul, pepř a trochu šťávy z kyselých okurek a zelenina bokem.
Domácí burger - kaiserka, hovězí mleté ochucené solí a pepřem, kečup, hořčice, trochu tatarky a zelenina.

Eintopf po druhé Těstoviny s krutím, zelím a kukuřicí, zvláštní, ale moc, moc dobré...
Eintopf po druhé Těstoviny s hovězím...hovězí maso, kyselá okurka, kukuřice, trocha kečupu a vespod semolinové těstoviny...úžasná kombinace! Vážně!
Eintopf po čtvrté Kuskuseneto...kuskus, zelenina, opečené tofu, krabičkujem v první práci.
Pátek, rybí svátek...Tuňák, kaiserka, zelenina...nechce se mi vařit.

Večeře ...Talíř od všeho trochu - žitný chléb, tvaroh se skořicí, syrovátkový sýr a zelenina.
Oběd..."Chilly con carne s tofu" - fazole v chilly rajčatové omáčce, chilly, tofu, kokuřice a plátek sýra.
Večeře...Tofu míchaná vejce - Tofu, jedno vejce, provensálský koření, sůl, pepř, česnek, zelenina a k tomu trochu žitnýho chleba..lehčí véča je na světě.
Oběd ... Brokolicové placičky s cottagem...

Takže takhle to u mě něják vypadá, těstoviny, tofu, zelenina, protein, placičky, těstoviny, tvaroh, vločky, semíka, občas nutela, žitnej chleba, vajíčka...skoro pořád ty samý suroviny, vlastně pořád, ale sem tam přidám jiný koření a nový jídlo je na světě a nebo jen něco nastrouhám, pomixuju a další jídlo je na světě :D
Ale víte co? Mě to chutná a vyhovuje!

Žádné komentáře: