středa 21. ledna 2015

Jak jsem začala VZPÍRAT

Je to dlouho co jsem psala poslední článek, upřímně, už si ani nepamatuju o čem byl...ale víte co vám řeknu že od tý doby co jsem ho napsala, se toho hodně změnilo. Sakra moc. Ani nevim, kde začít...
Mám za sebou úspěšně státnice, pokračuju v navazujícím studiu o 400km dál na jiný univerzitě, zamilovala jsem si Ostravu (jo vážně!) o velkých prázdninách jsem dělala svoji vysněnou práci - pracovala jsem ve fitku, psala jídelníčky a taky jsem začala VZPÍRAT....hohoho


Zdroj zde

...no už necvičim doma, ani ve fitku, ale vzpírám. Ano, žádnej crossfit, žádný splity, žádný kruhový tréninky, ani p90X nebo Shaun v klidu mýho pokoje...Nebudu kecat, zvyknout si ze svejch milionu  a půl opakování na sérii na 3-5, někdy dokonce jen 1, trvalo, ale konečně vidim výsledky...a fakt to žeru!
Jak to teda začlo?
Už mě prostě nebavilo poskakovat doma a chtěla jsem zvedat konečně nějáký to těžký železo, protože neustále cvičit s max.30s pauzama a dělat opakování s mušíma váhama, mě nebavilo...a tak jsem šla do Sokola a tam se zrovna vzpíralo..tak jsem to zkusila taky!
Začala jsem s tím v září, je leden, takže 3 a kousek měsíce a víte co? VZPÍRÁNÍ MILUJU, ŽERU TO, ZBOŽŃUJU! A konečně si připadám fakt silná, nebo mám pocit, že se jsem se fakt posunula...jo, nebudu kecat, pořád nezvedám žádný závratný čísla, ale vypadá to asi takhle...
...loni v srpnu jsem dřepovala s 30kg na ramenou, dělala na spodek těla v jednom tréninku asi tak 20různých cviků, abych procvičila každej sval ve stehen, lýtek, měla 30s pauzy a na závěr si dávala 20-30minut kardia...byla jsem unavená, skoro pořád, a po čase mě to fááákt nebavilo ...
Teď dělám základní disciplíny -  trh, nadhoz, pozvedy, výtahy, dřepy - což ať chcete nebo ne, tak zapojujete celý tělo plus něco navíc v přechodným období...a už žádnejch 30opakování a easy váhy, ale pěkně heavy bi*ch! :D

Omlouvám se za kvalitu...já a moje začátky, někdy v říjnu...35kg nadhoz :D

Dobře, nebudu tu machrovat, jak zvedám bůh ví kolik, ale teď jsem na tom asi takhle:
moje váha 55-56kg, výška 164cm, vzpírám 4-5x týdně, 1x týdně běh (np napsoled jsem běhala v prosinci....upppsss).
Každej trénink vypadá asi takhle...rozcvičení a pak se jde na TRH/NADHOZ + POZVEDY/VÝTAHY + DŘEPY ČELNÍ/ZADNÍ + břicho + skoky - schody/bedny/z místa/trojskok a já si na závěr dávám ještě shyby.
Jo, asi by si každej klepal na čelo, cože? To jako 4-5x týdně dřepuješ...Jo dřepu na závěr každýho tréninku a nebudu kecat, občas mám pocit, když se ráno vzbudim, že moje tělo už někdo použil, rozřezal a pak špatně spojil...ale to se vsákne, protože mě čeká další trénink.

Zdroj zde

A kolik zvedám, moje osobáky? ...jo je to fakt těžký to železo, ale to půjde!
Trh mám 38kg , ale holky v mý váhovce na Olympiádě dávaj tak 120kg, takže tak :D
Nadhoz 49kg, na Olmypiádě ale dávaj tak 140kg..takže další fňuk :D
Dřepy vpředu max 50kg po 3opakováních 6sérií neboli 6 nástupů
Dřepy vzadu max 65kg po 1 opakování
Pozvedy 75kg po 4, ale jednou jsem dala i 90kg po 1opakování
Shyby nadhmatem na úzko 1 (plác plác po zádech :D)
Shyby podhmatem na úzko 3 (selfive! :)

Tak dneska to byl takovej vykecávací článek, že žiju, že i trénuju a příště třeba o tom, jak jim a jak miluju mrkvový lívanečky :D nebo jak mám všude modřiny, ruce jako starej dřevorubec, ale šíleně mě to baví!

Žádné komentáře: