čtvrtek 19. června 2014

Recept - Home made - Kuře ve sladkokyselý omáčce

Ahoj ahoj!

Dlouho jsem tady na to kašlala a ano mám pro to výmluvu, jménem stereotyp - učením se na státnice, který jsem dala, takže už jsem konečně Bc :D Hohoho...! A ve "volným čase" zcestovala republiku křížem krážem, Ostrava - Ústí nad Labem, Ústí nad Labem - České Budějovice, Ústí nad Labem - Mimoň ... a teď vás tu budu zase mučit pravidelnejma výlevama o svým líným zadku, mlsný puse a občas i nějákou tou úvahou, jak jsou všichni líní :D
Slibovala jsem, že sepíšu recept na domácí kuře ve sladkokyselý omáčce, který máme všichni tak rádi, hlavně teda můj muž a já! Není to nic extra super zdravýho, ten ošklivák cukr v tom je taky, ale jelikož doma děláme domácí kečup, tak zas tak hrozný to není a je to určitě lepší než ty kupovaný věcičky a hlavní bod, nejí se to každý den, takže, tak!

Jojo, ať žije mužův objem! Porce jak pro vraha :D
Suroviny na 2 porce:
- kuřecí prsa 300g
- sůl na osolení masa
- 1 lžíce hladký mouky
- 1 lžíce vody
-  trocha oleje na orestování masa - čajová lžička

Suroviny na 2 porce omáčky:
- 6 lžic kečupu
- 1lžíce octa
- 2 lžíce cukru
- šťáva z ananasu
- ananas konzervovaný cca 150g (půlku tý 300g plechovky)
- 2 střední mrkve
- 1 menší červenou papriku
- 100ml vody na podlití
- lžíce solamylu

Postup na maso:
Maso nakrájíme na nudličky, osolíme, poprášíme moukou, zalejem lžící vody a vznikne patlavý těstíčko. Na rozpáleným oleji orestujeme do zlata.

Postup omáčka:
Na rozpálenou pánev dáme kečup, ocet, cukr, trochu tý ananasový šťávy a mícháme, dokuď se cukr nerozpustí. Potom do toho přimícháme na malý nudličky nakrájenou papriku, mrkev a ananas na kostičky a chvilku necháme probublat. Ve 100ml vody rozkvrdláme lžící solamylu a přilijeme to ke směsy, vaříme, aby to zhoustlo.

Podáváme s rýží, nejlépe basmati :)

Dobrou chuť a příště se těšte na recenzi Dameprotein.cz a recenze na výrobky Walden Farms :), aneb zero Kcal, a lot of fun!

Žádné komentáře: