pátek 20. června 2014

Recenze - Walden Farms + CarniLine od Amixu

Jelikož každá věc musí být odměněna, aby se podpořila motivace pokračovat dál, tak jsem se za to urputný učení, mučení musela odměnit...a čím jiným lepším než jídlem a jídlem, který má zero kalorií...A o čem to tu mluvim? O Americké značce Walden Farms, která nabízí různé dipy, dresingy, sladký omáčky a asi si říkáte proč je to tak super a cool? Jejich výrobky nemají žádné živiny - B, S, T, tudíž 0Kcal...Upřímně musim říct, že nejsem si je objednala, byla jsem dost skeptická...A jako z čeho to je teda vyrobené? Není to promořený  umělejma sladidlama? Je to prostě jen čistá chemie? A co chuť?
Na moje otázky mi odpověděla MarryFit, tímto jí děkuju za super článek a zde si to můžete přečíst taky (MarryFit se zabývala jak složením a i tím, jak to chutnalo) . 
Objednávala jsem od firmy www.dameprotein.cz a musím říct, že jsem byla maximálně spokojená, zboží dodáno do 2 dnů a ještě se spoustou vzorečků - beef protein, L-carnitinem, whey proteinem vše od Amixu :) 
No a zde už je moje recenze toho co jsem si vybrala.


Moje úlovky :)

1. Amazin Mayo
Upřímne fuj! 
Konzistencí je tekutější než třeba normální majonéza a chuťově, no nejdřív jsem myslela, že mám v puse jen nějákou pachuť a zdá se mi to, ale fakt to má takovou zvláštní kyselou pachuť...
Za mě velký zklamání...
0 z 5

2. Ranch Mayo
Nevyhrálo to zrovna hitparádu, ale chuť příjemná a pro spestření třeba do salátu proč ne, nepřevažuje sladká ani kyselá chuť, prostě akorát tak vyvážený.
4,5 z 5

3. Chocolate Syrup
Kdo by odolal hřešit čokoládovým sirupem bez 0 Kcal... já teda ne! :D Už jsem ho vyzkoušela jak samotnej na oblíznutí prstu, testovat se musí hned a i do tvarohu a musim říct, vynikající. Přirovnala bych to k čokoládě jak dávaj na zmrzlinu v cukrárnách a pro zpestření, jednou za čas, proč ne.
5 z 5

4. Caramel Syrup
Tak tohle mě taky nadchlo, nevím k čemu bych přesně chu´t přirovnala, možná k takovejm těm karamelovejm bobnbónům, je to dost sladký, ale když se přidá čajová lžička do jogurtu, tvarohu, je to luxus...
5 z 5

6. Caramel Dip
Chuťově trochu rozdíl od syrupu, ale taky dobrý, je víc krémovější, což je u dipu logický, takže se ideálně hodí, třeba na namazání na knackebrot, když vás třeba honí mlsná..
Jestli si vzpomínáte, jak se prodávali ty lízatká karamelový na špejli, tak chuťově bych to přirovnala k tomu, takže palec hore. Ale syrup je asi lepší, podle mě :)
4,5 z 5

7. Carni Line 2000 od Amixu
Nikdy jsem Carnitin neměla a kupovat si ho asi nebudu, ale řekla jsem si, když jsem ho dostala, tak ho i vyzkoušim. Chuťově to bylo dobrý, měla jsem strach, že to bude nějákej hnus hořkej, ale pocitově, že bych byla nějáká víc nabuzená do cvičení, nebo měla víc prohřátý svaly, to asi ne...a hlavně bych to musela užívat asi něják pravidelně. Tak.

Na závěr bych k výrobkům WaldenFarms chtěla říct, že se hodí určitě pro ty, co si sledují makra, není to nic ultra super zdravýho, ale chemie je všude kolem nás a když se s ní nebudu ládovat 24hodin, 7dní v týdnu, tak proč si nedopřát lžičku čokoládovýho syrupu třeba i do večerního tvarohu když jinak jim zdravě, hlavně živý potraviny (hodně zeleniny, ovoce, vajíčka, semínka, ořechy, šunku, maso, cizrnu, vločky ...:) 

Žádné komentáře: