sobota 3. května 2014

Tréninkový zápisník 14.4. - 1.5. + selfies

Už od mala jsem byla vedená ke sportu, neříkám, že k vrcholovým výkonům (škoda..:( ale pohyb a sport patří neoddělitelně k mé osobě a do mého života, doufám že to tak bude vždycky.
Ať už jsem jako malá jezdila s taťkou na kole, nebo jsme jezdili plavat (já se vždycky spíš potápěla a taková baba pod vodou, v tom jsem byla mistr, přísahám! :) nebo prostě jen byla s ostatníma děckama venku a skákala gumu nebo hráli na babu...taky jste skákali gumu - pohádky a hráli červená modrá bílá s provazem, já bych si normálně zahrála znova! :D
Později jsem přešla k vodákům, skautům (ano jsem skautka, sice už ne aktivně, není čas, ale jak se říká, skautem jsi celý život) a ve volným čase chodila tak 2-3x týdně na aerobik nebo trampolíny a později se přidalo fitko.
Dneska z časových důvodů cvičím hlavně doma, arzenál činek už se doplnil a když je zrovna nemám poslouží mi třeba lahev od aviváže, takže krásná 5kg činka na protáhnutí je doma a nebo takový srolovaný lino místo osy, taky není k zahození!
Asi by se dalo říct že jsem na pohybu závislá, ať žijou endorfiny, cejtim se po něm líp, odreaguju se, vejdu se do džínů, možná bude na léto vánočka, můžu víc jíst (ano, ano kašičky!), jsem zdravější, silnější, zlepšuju se (třeba to za chvíli budou i ty shyby bez dopomoci), mám lepší kondičku a cejtim se strašně "Arnoldovsky" když se mi na ruce rýsuje bicáček a tricáček a mám pěkný záda :D (každej jsme asi trochu narcis nee? ;)
Tak jak to v posledních dnech vypadalo, až na menší rýmičku a kašílek jsem se snažila cvičit alespoň 4x v týdnu, plus každodenní rychlochůze cca 8km a více...jdeme tedy na to.

14.4. P90X - Plyometrics - super cvičení na dolní polovinu těla a když se to dělá technicky správně tak zapojíte i všemi milovaný CORE
15.4. T25 Alfa Cardio + T25 Beta Cardio Core - vřele doporučuju Shauna T, těch 25min, v mým případě 50min uteče jako voda a pot taky poteče, nebojte
16.4. P90X - Chest and Back - silovej trénink se železem musí bejt, protože co pálí tuk? svaly!
17.4. Bob Harper - Ketlebell Cardio Shred - trochu sílý, cardia a core v jednom
18.4. Jillian Michaels - Level 3 - Killer Buns and Thights (tady na mě přišla rýmička na delší cvíčo nebyla nálada...)
19.4. REST
20.4. REST

21.4. REST
22.4. Bob Harper - Core cardio - vzala jsem si těžší činky (jendoručky 4,5kg) a druhej den to břicho fakt bylo cejtit, no ještě pár dní potom
23.4. Bob Haper - Main Workout - silově hiitovej - tak to mám ráda, trochu potu, činek, výskoků na celý tělo
24.4. Bob Harper - Ketlebell Cardio Shred - ano zamilovala jsem se do tohoto cvičení - používám 6kg ketlebell, ale za státnice snad bude 8kg, když budou úspěšný...(= motivace!)
25.4. REST
26.4. Insanity - Max Cardio Conditioning - super hodina s Shaunem T  - potom jsem vypadala jak kdybych se už koupala
27.4.Insanity - Cardio Power Resistance 

28.4. P90X - Chest and Back - ať žijou kliky na milion způsobů a shyby
29.4. P90X - Legs and Back + Ab Ripper 
30.4. RESTTTT
1.5. T25 - Beta Core Cardio + T25 Dynamic Abs 




Možná že i ty záda se rýsujou...


Břicho? vs Palačinky s nutelkou a jogurtem? :D


Ready for workout!


Nohy...asi moje nejmíň oblíbená část těla, ale dřepy, lunge, plyo dřepy, dřepy na jedný noze, to je moje!


A co vy a tréninky? Cvičíte spíš doma nebo ve fitku?



Žádné komentáře: