středa 21. května 2014

Otesánkovy muffiny - 12ks aneb 50g vloček

Ať žije prokrastinace! Přesně za 25 dní mám státnice, fuj, proč píšu takový věci...no a měla bych se učit, připravovat, ucelovat si své poznatky za ty tři roky studia, ale víte co je lepší? Třeba pro vás napsat článek  - recept a pak si jít zacvičit, protože si to zasloužím. A proč? Otázky až na pár výjimek mám skoro vypracovaný a na to že je 10:15 a já se už přes hodinu učila, tak na to prostě nárok mám, že jo? :D
A kdo si myslí opak, tak pššttt...
Jelikož jsem měla o víkendu chuť na velkou snídani a kašičku 24/7 (každý den sedm dní v týdnu) tak jsem si udělala z předem namočených vloček muffinky. Krásných 12ks! Ano 12kusů z 50g vloček! Porce jak pro armádu a po dopečení jsem před rodinou prohlásila "Jo, tohle všechno sežeru sama! :D" a taky jsem to sežrala...



Tak tedy ten recept, ale bacha, je to šíleně složitý..ne kecám, komu by se po ránu chtělo stát hodinu v kuchyni ;)

Suroviny:
50g vloček
1 vejce
200ml vody
1 kávová lžička Holandského kakaa
1 kávová lžička prdopeče do perníku

Postup:
Vločky namočíme přes noc vroucí vody (nebo aspoň an 2 hoďky, ať se nacucnou). Ráno přimícháme zbylé suroviny a napníme formy na muffinky.
Pečeme cca 20-25minut při 180stupních.

Poleva:
15g proteinu = půl odměrky (já měla kaseinovej - vanilka), 150g jogurtu, 10g semínek, 1 banán - tohle smícháme dohromady, banán nemíchejte vcelku, ale buď ho rozmixujte nebo nadloubejte lžičkou či
nakrájejte :)

Přeju dobrou chuť!
A co vy a snídaně? Taky máte rádi velký porce?

Žádné komentáře: