pondělí 19. května 2014

Co já na to - Protein TROPHIX od firmy Syntrax

Přináším Vám další slíbenou recenzi na protein, který jsem vyzkoušela, teda ještě zkouším a fakt mi moc chutná a co víc, vyhovuje mi.
Protein, jako supplement, zařazuju hlavně do snídaně půl odměrky, tedy 15g (jako zdroj bílkovin, kromě podmáslí/jogurtu/tvarohu ale i kvůli chuti, jako vylepšení, prostě "treat" :D, jo mám rozmlsanej jazýček...), ale jelikož se mi po syrovátkovým proteinu stávalo, že jsem měla brzo hlad, tak byla vhodná chvíle pořídit si spíš protein kaseinovej. Jak jsem psala zde , kasein patří mezi proteiny, které se rozkládají a tudíž i vstřebávají déle a tak vás nasytí i na delší dobu.
A proč jsem sáhla po téhle značce? Díky svýmu muži, kterej už tenhle protein měl a byl s ním spokojenej, i když na chuti se s ním asi neshodnu nikdy, já radši ty klasiky - čokoláda, vanilka a on rád experimentuje punčem, jahodou, malinou (ale z vlastní zkušenosti vim, že to nedopadá většinou mco dobře, příchutě jsou většinou chemický - teď nemluvim k tomuhle proteinu :)

PROTEIN - TROPHIX - SYNTRAX - příchuť vanilka - 2240g

Syntrax Trophix 5.0 2240g - jahoda
Zdroj obrázku

V tomto proteinu najdeme kombinaci několika typů proteinů - kaseinu, který je zde z největší části zastoupen, dále vaječný albumin, syrovátkový protein a glutaminové peptidy. Díky kaseinu je tento protein vhodný spíše během dne, jako doplnění zdroje bílkovin, či na noc, ale není vhodný po tréninku, díky delší době vstřebatelnosti.
V 1 dávce, tedy 30g v něm najdeme 20g bílkovin, 4g sacharidů, 0,5g tuku.
Chutˇ: já měla příchuť vanilka -  neucítíte žádnou pachuť chemie, úmělejch sladidel a konzistence proteinu po smíchání s vodou nebo mlíkem, podmáslím je výborná a jako velký plus bych hodnotila, že chuť není příliš výrazná nebo přeslazená proto - 3 body ze 3
Prašnost: žádná, 3 body ze 3
Rozpustnost: skvělá, 3 body ze 3
Sytost: zasytí vážně na dlouho - 3 ze 3
Vzala bych si ho znova: určitě ano, ale chci vyzkoušet čokoládu, ale to bude za dlouhooo, při mý spotřebě 15g denně - 3 body ze 3
Cena: cenově řekla bych přijatelný 2240g okolo 900kč proto 3 bod ze 3

Celkem bodů: 18 bodů z 18

Žádné komentáře: