neděle 11. května 2014

Co já na to - Protein DELITE od Scitec nutrition

Vím, článek se nemá začínat určitě slovem tak, ale Hemingway ze mě asi nikdy nebude, tak mi to prosím promiňte, ale o tom dnes nechci určitě psát...Dlouho jsem vás zahlcovala svýma úvahovýma esejema, jídlem (žrádlem, který tak všichni milujem :D), tím jak se flákám a nebo taky ne, občas nějákým receptem, nereceptem (neboli smíchej dvě ingredience a vydávej to za výtvor století :D) a dnes bych chtěla zavést novou složku, rubriku, či jak to nazvat - MOJE RECENZE.

Už se Vám asi někdy stalo, že než jste si něco někdy koupili, ať to byl notebook, krém, jídlo nebo supplement, tak jste chtěli vědět něčí zkušenost, názor a mě se často stává, že to co hledám, hlavně ohledně supplementů - čti proteinů, tak nenajdu to co potřebuju...třeba se vám to bude hodit, ale upozorňuju, je to jen a jen čistě můj názor a moje zkušenost, třeba vám to pomůže při výběru.

Budu bodovat vlastnosti výrobku - chuť, prašnost, rozpustnost, sytost po požití, cenu, zdali bych si ho vzala znovu a na základě toho udělím výrobku celkový počet bodů - min počet 0 max 3 body v každé vlastnosti výrobku.

PROTEIN - DELITE - SCITEC NUTRITION - příchuť bílá čokoláda kokos - 500g


Scitec Protein Delite 500g příchuť kokos s mandlemi

Zdroj: http://eshop.aktin.cz/proteiny/protein-delite-scitec-nutrition

Byl to úplně můj první VLASTNÍ protein, který jsem dostala od muže k narozeninám (nejlepší dárek na světě!), do tý doby jsem mu občas užírala...:D

Něco málo k tomuto proteinu, patří mezi velmi kvalitní a světově uznávané značky a i serii která byla vyrobena - Delite.
Je to směs syrovátky, ale i kaseinu, dále je zde obsažen i L-glutamin plus další důležité aminokyseliny (tedy BCAA) a mimo jiné i globuliny (bílkoviny imunitního systému).
V 1 dávce, tedy 30g v něm najdeme 19g bílkovin, 6g sacharidů, 2,5g tuku.
Chutˇ: já měla příchuť bílá čokoláda s kousky kokosu - kousky tam skutečně byly a na to, že kokos moc nemusim, to bylo báječný (už jsem vyzkoušela dost proteinů a musim říct, že tenhle byl jednička), neucítíte žádnou pachu´t chemie, úmělejch sladidel a konzistence proteinu po smíchání s vodou nebo mlíkem, podmáslím je taky moc dobrá - 3 body ze 3
Prašnost: žádná, 3 body ze 3
Rozpustnost: skvělá, 3 body ze 3
Sytost: není to úplnej kasein no, tak proto jen 2 body ze 3
Vzala bych si ho znova: ano 3 body ze 3
Cena: vyšší za 500g okolo 500kč +/- proto 1 bod ze 3

Celkem bodů: 15 bodů z 18

Žádné komentáře: