pondělí 28. dubna 2014

Jsem jen člověk - já a moje rituály

Kdybychom se zaměřili na význam slova zlozvyk, asi bychom došli k tomu, že to je nějáká opakovaná činnost, která nemá zrovna nejlepší vliv na nás nebo naše okolí a co si budem povídat, každej má nějáký ten zlozvyk (zlozvyky) a ti kdo říkají, že ne, tak jim nevěřim, sorry.
Někdo si kouše nehty, ano jako malá jsem to dělala taky, dokud mi kamarádka neřekla o paní, která je spolykala, ucpala si tím střeva a umřela, od tý doby to nedělám, čestný skautský! Někdo zase kouří, styďte se, pěkně to smrdí. Někdo dělá to či ono...
Nevím, v poslední době si toho všímám čím dál tím víc, že určitý věci, dělám určitým způsobem, mám takový svý rituály, zlozvyky, nevim.... Asi si teď klepete na hlavu, jako co, proboha? 
Tak třeba když ráno vstanu, jdu si čistit zuby, ale nemůžu u toho jako normální člověk stát, ale protahuju si nohy, kvadricepsy, adductory, hamstringy (nohu mám na pračce, pak se zase roztahuju v koupelně, opírám o zeď, abych protáhla lýtka..:D) 


JoJo, tohle dělám po ránu v koupelně, ale je pravda že jsem se za ty roky díky tomu naučila provaz i rozštěp.

U tohohle si taky čistim zuby!

Cestou do kuchyně, než si připravím snídani, se zavěsím o futra a protáhnu hrudník...ať žije strečnig!


Nebo než začnu jíst, tak si musim prokřupnout záda, takový to, že se o 180 stupňů obtočíte kolem židle.
Během dne si prokřupávám hrudník = úúúleva, když to křupne.
Než začnu jíst, musím mít umytý a namazaný ruce. Jo, asi jsem tím zdravotnictvím fakt pošahaná...


Před snídaní musím vypít minimálně sklenici vody.


Když mám jídlo se zeleninou, ať zamíchanou v příloze nebo zeleninu místo přílohy, musím ji sníst první.


Takhle se netvářim, ale přítel občas ano, když mu cuketu cpu už i do ovesný kaše...:D

Druhý jim maso, když mám syrovátkovej sýr od Pilosu dávám si ho jako poslední, protože je nejlepší.
Když snídám ovesnou kaši (30g vloček + 30g musli s ořechy - Mastercrumbel z Lidlu) nejdřív vyjim všechny semínka, pak ořechy, potom rozinky a pak až jim vločky...možná proto snídám 45minut..ať žije vstávání ve 4:20!
Pokud mám k jídlu knackebrot nebo žitnej chleba, nejdřív musim okousat okraje, všechny! Až pak jim střed.
Piju jen černý kafe bez cukru a mlíka a hoooodně silný, nesnášim takový ty vymáchaný ponožky...

Miluju tu chuť!

Po jídle bych asi nepřežila bez žvejkačky a když není ta, tak bez vyčištění zubů.
A co vy, taky máte takový podivný zvyky nebo jsem jen já divná? ;)


Žádné komentáře: