pondělí 24. února 2014

Tvarohová svačinka - značka nejlepší na světě

V poslední době jsem ujetá do tvarohu, musim ho mít každej den, ne že by předtím ne, ale teď ho jim pořád, nejradši bych nejedla nic jinýho.
A jelikož byl víkend, tak jsem si chtěla dopřát nějákou dobrou svačinku a ne jen vzít zeleninu, hodit jí do sáčku s celozrnným lisovaným chlebem a šunkou a jít na přednášku, ne že by mi to nechutnalo, ale vrchol kulinářskýho úmění to není..:D..ostatně to co vám chci ukázat, tak asi tak moc ne, ale zato to chutná božsky (inspirovala jsem se u Markéty)

Tvarohová svačinka

Potřebujeme - 1porce
- 150g tvarohu
- 1-2lžičky medu (já použila domácí smrkový, dal tomu šmrnc)
- 20g vloček
- 1 lžíci rozpustnýho kafe (já dala Nescafé)
- 50ml vody
- 1lžičku holandského (nesladkého) kakaa

Tvaroh rozmícháme s tekutým medem. Vločky dáme do mističky, k nim lžičku kafe a zalijeme 50ml vařící vody a necháme nabobnat, cca 5min. Vezmeme si skleničku, do ní na dno dáme kávové vločky, vrstvu tvarohu a opakujeme to dokud neskončíme poslední vrstvou tvarohu, kterou posypeme holandským kakaem.

Složení: 990KJ (238Kcal)
            S 31g (z toho cukry 15g), B 22g, T 1,5g, Vláknina 3,5g

A jaký jsou vaše oblíbený svačinky?


Žádné komentáře: