pondělí 10. února 2014

Fit Fam Bakers - Kuřecí chilly-skořiový nudličky s mrkví a rozinkami

Ahoj!

Jakmile jsem objevila tuto challenge, kterou vymyslely Maggie, B* a Bloss, okamžitě mě zaujala.
Přemýšlela jsem s čím bych se mohla pochlubit já! No a napadlo mě, že bych to sfoukla jednou ranou, jelikož jsem vám slíbila recept na ty Kuřecí nudličky.



Tak tedy, suroviny na 1porci (single serving):
- jedno kuřecí prso 130g
- 150g mrkve, kdo má radši přistrouhá si víc
- lžičku oleje
- sůl dle chuti
- 1lžička skořice
- 0,5lžičky chilly
- 1lžička cukru/medu
- 1lžíce citrónky/šťávu z citrónu
- menší hrst rozinek
- voda na podlití
- příloha dle libosti - nejideálnější je rýže

Postup:
Kuřecí prso omyjeme, očistíme a nakrájíme na nudličky. Nakrájené maso osolíme a mezitím si oškrábeme mrkev, kterou pak nahrubo nastrouháme. Na rozpálené pánvičce s lžičkou oleje orestujeme maso, když je zatáhnuté přidáme mrkev a poprášíme skořicí a chilly, vše zamícháme, podlejeme troškou vody (dle potřeby), přidáme citronku a med a na závěr i rozinky.

Přeju dobrou chuť!

Žádné komentáře: